puisi petang: Tak perlu pelik...memang itu saja...

15:16 puteri jalanan a.k.a annur 20 Comments

sumber gambar: loveyourdash.com


Adakala bila tiba masanya, kita akan menjadi manusia yang tiada gerak...cuma mahu termenung sepanjang masa...itu saja...

......


.........



....................




















ya, itu saja...

You Might Also Like

20 comments:

Benar. :)
Baru tadi Gill rasa seperti itu.

Ya, itu saja :)

Gill,betul kan?kadang2 kita mmg rasa cmtu...ntah ape2 ntah...

Hehehe.
Rasanya hampir kesemua kita akan melalui fasa dan merasa begitu :)

betul...annur setuju sgt...kadang2 kita akan jadi pemalas pemenung pemenangis penganggur yg teruk sgt...tapi tiba2 ada orang datang tegur nape muka kita toye je,terus kita gelak...haha~

hidup mmg enjoy,kan Gill?

SaddLone said...

aishhh ko ni, tu kerja si pemalas..hehe :P

SaddLone,betul tu....ini kisah benar...kalau melayan perasaan dikira sbg kerja bergaji,da lama annur kaya...hmm...:I

Anonymous said...

ya..itu saje..

=)

ya,jgn pelik,mmg itu saja puisi annur kali ni...:I

November said...

:)

Ada sahabat berkata, "Dah sampai sini, pilihlah... Nak senyum ke, nak nangis ke, atau nak termenung. Semua boleh"... =) hmmm.Bila x larat nak senyum, menangis. Bila dah puas menangis, tersenyumlah. Bila dah xde rasa, duduk termenung. (^-^). Terpulang. =p

November...:0,hehe...

Cik Lynn,hidup ni mmg pelik,rasa yg ada bertukar2,ikut suasana...entah kenapa ya...kita ibarat pelangi...berbagai warna hiasi diri...apa pendapat Cik Lynn,mungkinkah ilmu aura penyelesaiannya?

Ambil masa seketika untuk.... Dan bangkit semula selajunya ;)

Salam perkenalan...

salam perkenalan Asrul...:D

lawa topeng?hehe

fifie said...

Bila mana hati kita tengah berbolak balik.

fie,betul tu...menungan tu selalu terjadi bila hati berbolak balik...hmm...

Anonymous said...

apa termenung di atas tangga..
bykkah masalah..
ditegur nanti..
kata busy body..
lbh baik ku cabut lari..

~senario~

-lirik ingat2 lupa-

haha

=)

aik? hehe...menung itu kerja sambilan annur...haha~

Lihat diri nmpk diri,..:)

Anonymous said...

sang penuntun hati
kau buat diri ku pun bererti..

best tau lagu ni..

anon,terima kasih untuk lagu tu,annur ada link kan...ya untuk dikongsi bersama teman2...annur kadang rasa kenal sangat dengan awak...entah kenapa...ah,lupakan.