puisi gila: kalau kau tanya aku jenis lelaki yang bagaimana aku idamkan...

16:57 puteri jalanan a.k.a annur 3 Comments


sumber gambar: fanpop.com

"kalau kau tanya aku jenis lelaki yang bagaimana aku idamkan, satu perkataanku, yakin...kerana dari yakin akan wujud pula kualiti yang lain...suci?ahhh...mana satu manusia suci di dalam dunia ini?kita semua pendosa...mengakulah..."

tolong jangan tanya kenapa aku letakkan gambar ini...
aku cuma mahu abadikan gambar hero kegemaranku ini,
dan letakkannya kemas2 di dalam selendang kuning ini.

jangan ada sesiapa berani mengkritik post ini sekalipun,
kerana aku tak benarkan.

tapi dia hensem kan?
bagaimanalah aku sebagai seorang perempuan ingin menafikan semua keindahan ini..
haha.

sumber gambar: gruppi.chatta.it

"tahu kenapa aku pilih yakin?sebab dengan keyakinan menunjukkan lelaki itu benar kenal dirinya..."

semenjak dulu, aku selalu ingin dedikasikan lagu ini buat seseorang yang aku rindu...tapi aku tak tahu dia siapa...siapapun dia, terimalah lagu ini...

You Might Also Like

3 comments:

Anonymous said...

sayangnya tarabas bukan untuk fantaghiro tetapi romualdo lah untuknya.. penuh makna

aku tujukan untuk kamu selendang kuning, Mio Nemico...

Rafiz Rahim said...

terima kasih kerana post lagu kat saya... ahaks (perasan)

salam,

mio,hmm...kata2 kamu mungkin sesuai kalau annur adalah fantaghiro...hmm...apapun romualdo pun ok jugak...lebih realistik kan...:D

sdr rafiz,sama2...kadang2 keyakinan tu penting...hoho.