puisi malam: inilah yang aku takuti...

02:08 puteri jalanan a.k.a annur 13 Comments

sumber gambar: moment0truth.blogspot.com

"bila tuhan beri apa yang kita mahukan, kita jadi keliru dan tolak semua pergi sambil bertanya, apa yang kita mahukan lagi?"

Banyak masa dalam hidup ni,
Kita tak tahu apa yang kita rasa,
Bila kita menangis,adakah bermakna kita sedih?
Bila kita ketawa, adakah bermakna kita gembira?
Bila kita marah, adakah bermakna kita benci?

Sesuatu malam tadi sudah membangkitkan satu rasa yang aku tak suka.
Dan aku tak suka rasa ini,
Benar2 aku tak suka,

Maafkanlah...
Lebih baik itu yang terakhir...
Tak usah lagi...

sumber gambar: abstract.desktopnexus.com

"pertama takkan pernah sama dengan yang kedua,ketiga,keempat dan seterusnya....inilah yang aku takuti, perasaan itu dah hilang...maaf..."


You Might Also Like

13 comments:

November said...

Selamat tahun baru 2014 Nur

lema tak menjengah :)

NAGA JAUHAR said...

mana perginya mayangsari

Anonymous said...

Wow..suka lagu neh..layan dengar time2 clubbing dolu..huhu

Anonymous said...

salam...

selamat menyambut maulidur rasul..

=)

Hunny Anie said...

Seperti selalu, suka menyinggah di sini & membaca serta memahami isi layangan hatimu, Annur.
Malam2 esok sy pasti menyinggah lagi. Selamat beristirehat wahai sang puteri malam :)

Hunny Anie said...
This comment has been removed by the author.

salam semua,

nov,selamat tahun baru...:)

naga jauhar,mayang sari ada...tapi tengah berehat...terlalu lelah mungkin...

anon,sedap ya lagu ni...

en senyum,ya selamat...

hunny,dear...tq sudi baca blog tak seberapa ni...annur letihla...tu yang lama tak balas komen korang semua...maaf ya,adoi.

Anonymous said...

salam..
hai puteri annur.. lama x dgr citer.. annur shat?

=)

wsalam,hmmm...annur sihat je...cuma letih keje je...kamu apa khabar?dapat jugak tangkap bila annur online ek...hehe

Anonymous said...

alhamdulillah shat je.. owh dh keje ke? lama tggu annur nk reply.. hehe.. biasa la masing2 ada keje kan..

=)

Anonymous said...

lupa plak, akak annur shat x?

=)

eh,tunggu annur reply ke...hehe...dhada?dia sihat...cuma kerap semput je...itu penyakit sejak kecik,akibat makan ubat gatal...kalau tak dari dulu dah log off da...tapi tuhan kata dia umur panjang...hehe...

Anonymous said...

alhamdulillah la kalau mcm tu.. kalau semput tu biasa la kalau dh sakit kan..sampaikan salam pd dia..

=)