puisi gila: hati2 dengan apa yang kamu fikirkan...

20:16 puteri jalanan a.k.a annur 0 Comments

sumber gambar: abstract.desktopnexus.com

"setiap dari kita ada pemikiran kita sendiri, dan aku sedar tentang itu...makanya kehadiranku disini bukan untuk memaksa kamu semua mengikut cara aku berfikir...tetapi apa yang aku mahukan adalah kita semua mula berfikir tentang pelbagai soalan yang mengakar di dalam kehidupan...itu saja..."

hati2 dengan penulisanku,
kerana kadang2 aku rasa ia terlalu merasuki minda bawah sedar kamu.
tatkala kamu mula keliru dengan mesej yang aku cuba sampaikan disetiap penulisanku,
disaat itu kamu sudah terperangkap,
maaf.

jaga diri dan fikiran kamu,
jangan terlalu mudah dirasuki,
pastikan kamu tahu apa yang kamu sedang fikirkan.

sumber gambar: abstractdesktopnexus.com

"bila minda sedar terikat dengan satu tali yang gagal diselesaikan, disaat itu minda bawah sedar kamu mengambil alih segala kerja memuat turun data...dan aku adalah manifestasi kepada itu..."

You Might Also Like

0 comments: