Monday, 19 May 2014

puisi bergambar: aku?



sumber gambar: walljez.com

"kamu fikir kamu siapa ha?adakala soalan ego begini terkeluar dari fikiran jahatku..."

sumber gambar: colorbox.com

"pergi dari sini kalau tidak aku makan...fikiran begini juga pernah..."

sumber gambar: learn2grow.com

"tetapi sebenarnya begini...ketika aku sedang sibuk membersihkan kawasan, aku tak suka diganggu..."

sumber gambar: onehundreddollarsamonth.com

"kerana dalam anganku, aku sedang cuba seimbangkan bumi semula dengan seluruh keupayaanku..."

sumber gambar: thelivinglabiesd.wordpress.com

"walaupun orang menuduh aku sebagai skema,tapi tak mengapa kerana aku masih ok..."

sumber gambar: goodsalt.com

"dan aku tahu apa itu kepuasan setelah berpenat lelah..."

sumber gambar: vi.sualize.com

"maka manusia, biarkan saja aku begini...hihihi...aku cukup tahu apa yang perlu dilakukan kepada penjahat2 itu semua..tunggu saja..."

sumber gambar: ddlove.pinger.pl

"ohhh harapanku di akhir nanti setelah berpenat lelah di kehidupan ini, aku dapat berehat dengan selesa tanpa ada gangguan lagi..."




siri JOM KITA BERKEBUN!

selendang kuning sokong! anda bagaimana?







ps: tumbuhan bukan saja berpotensi menyembuhkan manusia...tetapi ia juga mampu membunuh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...