Wednesday, 18 June 2014

puisi gila: sayang...masa boleh hiasi segalanya pada diriku...tapi...


sumber gambar: google.com

"sayang...selepas dirimu tiada...aku berusaha merosakkan diri sendiri...aku sendiri pun tidak sedar kebodohan apa yang sedang aku lakukan..."

sayang,aku berusaha menukilkan perasaanku padamu disini,
supaya aku tidak lupa...
sedang penyakit terhebatku adalah lupa...
aku takut sayang...
dikehidupan akan datang,
memori ini semua hilang...
maka sebelum ia terjadi,aku harus pahatkan ia dimana2 saja,
supaya cinta dan getaran ini,
tetap abadi...

sayang...kalau saja aku bisa melupakan semua...
tetapi beritahuku,
adakah tuhan berani lakukan sesuatu yang seperti itu...
kerana tugas,kita tetap perlu bertembung...

biarpun hanya sebentar.

"sayang...ketika post ini dibuat,waktu jam sudahpun 4:26 pagi...sudah berapa lama aku gagal untuk berehat dengan teratur...takut untuk tidur dan bermimpi ngeri yang sama berulang2..."

sumber gambar: proslut.blogspot.com

"sayang...masa boleh hiasi segalanya pada diriku...tapi ada sesuatu rahsia pada mataku susah sekali ia dapat pudarkan...sayang, mungkin aku cuma terlalu letih, aku perlukan rehat...diriku terlalu layu dihanyutkan mimpi..."

ps:dan bukan cumbu rayu...yang membuat kita rindu...lumrahnya cinta...sedang kita alami cinta sepi...dekat ku rasa jauh pun ku rasa....sekuat mana getaran cinta kita...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...