Tuesday, 3 June 2014

puisi sang puteri: aku yakin, mati hidup semula pun aku akan tetap rasakan kebodohan cinta ini...

sumber gambar: favim.com

"begitu bijak aku menasihati manusia lain untuk terus berpegang pada hakikat hidup...tetapi aku?"

berputar2 melalui lorong maya,
aku...

aku...
aku...
ohhh...ilham terputus.

tak tahu mahu menulis apa,
tapi tetap mahu terbitkan sesuatu yang baru,
sekalipun aku dalam keadaan yang terjatuh dan merangkak berusaha sedaya upaya untuk bangun.

setiap hari aku akan cuba paksa diri,
untuk bangun dan uruskan diri sendiri,
ya,
paling kurang aku uruskan diri sendiri dengan baik...

paling kurang...

sumber gambar: rickybadboy.wordpress.com

"sesuatu yang dihati sukar untuk dilupakan...aku yakin, mati hidup semula pun aku akan tetap rasakan kebodohan cinta ini...sayang,aku sangat merinduimu..."


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...