Monday, 11 August 2014

puisi gila seorang puteri: sayang... rupanya cara2 menjadi manusia, adalah dengan berpura-pura sahaja...mudah bukan?

sumber gambar: polishmycrown.wordpress.com

"sayang, adakah kau pernah lihat seorang perempuan terbang bersama basikalnya di atas awan yang tinggi?akulah perempuan itu...ya,aku seorang saja yang berani berbuat begini...hahaha"

sayang...
kau tahu...
aku kini sudah berubah...
hmm...
berubah...
yaaa...berubahhh...

aku kini berusaha memahami manusia dan menjadi manusia!

satu perubahan yang baik,bukan?

hehe.

sayang...
rupanya cara2 menjadi manusia,
adalah dengan berpura-pura sahaja...

mudah kan?

gelak,ketawa,sedih,hmm...
makan,minum,bermasyarakat,
mengikut arus semasa,
berpura2 menyukai sesuatu yang mereka semua gemari...

walaupun dalam hati,
aku selalu berkata2,
mengapa hidupnya manusia begini ya?

mereka sungguh pelik!

hahahahaha...

sumber gambar: legend.az

"sayang...hari ke hari penyamaranku semakin hebat...mereka semua percaya yang aku ini manusia!hehe..."

1 comment:

Anaknda Bertuah said...

Haha... Berubahlah...
Kita bukan manusia sebenarnya...
sebenarnya kita ini tiada wujudnya...
Kita ini pelakon yang baru wujudnya...
Kita ini hanya pelakon...
hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...