Sunday, 31 August 2014

puisi sang puteri: sayang...semalam aku menangis...

sumber gambar: tumblr.com

"sayang...panas benar aku kebelakangan ini...setiap hari ada sahaja yang aku marahkan...kasihan mereka...sayang,kau pun tahu aku ini paling bencikan aura kemarahan...aku benar2 tidak suka marah, percayalah...mereka yang terlalu memaksa aku untuk marah..."

sayang...
pagi tadi aku marah...
lagi...

kasihan mereka.

hmm...
sebenarnya...kasihan aku juga...

sudah penat aku menahan api kemarahan itu...
mereka sepatutnya tidak menganggu dalamanku,
ketika aku benar2 sedang panas...

sumber gambar: favim.com

"sayang...semalam aku menangis...lama juga...setelah aku kira, hampir 2 jam...letihnyaaa..."

"sayang...siapa dirimu?mengapa aku bersenang lenang mengucap sayang di sini?sungguh memalukan...sayang, cepatlah hadir dalam realitiku...aku tidak mahu dihina sebagai gila...aku tetap percaya kau itu wujud..."

"sayang...aku mahu menari, tolong nyanyikan aku satu lagu..."

8 comments:

Macedonia said...

^___^.
http://www.youtube.com/watch?v=hih0YEQn6zE

Anaknda Bertuah said...

Sayang seribu kali Sayang....

Assalammualaikum...Annur aka Puteri Jalanan....

Anonymous said...

Mereka menari tanpa sedar itu tarian peperangan,
Aku berdiam tanpa sedar itu cara aku berlawan,
Musik yg berkumandang sebenarnya isyarat peringatan dari Yg Maha Mengasihi kpd hambaNya -lin

Anonymous said...

akak Annur..rindu
hug :P
(ok..nak pergi menyorok lagi)

akak..tak payah la menangis
marah pun tak payah, sayang je
boleh

-macedonia-

Anonymous said...

Mana awan? Aku rindu rendup bayangmu... Mana bunga? Aku rindu harum wangimu... Mana tasik? Aku rindu tenang airmu... Mana aku? Aku rindu Semangat Jiwamu

puteri jalanan a.k.a annur said...

Salam semua...maafkan annur...mungkin bila jatuh...sebelum bangun..rawat luka dulu...annur hilang rasa utk ceria berkata2...

Anonymous said...

hmmm.. jatuh tu memang sakit, lagi2 kalo terhentak batu kat kepale lutut.. aishh, xdapat nak bayang.. takpe, duduk dulu amek angin, tenangkan hati.. bile dah rase ok sikit cube la bangun slow2.jangan gelojoh nanti makin sakit..huhu

Ione2Sleep

puteri jalanan a.k.a annur said...

hmm...terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...