Saturday, 30 August 2014

puisi sang puteri gila: maafkan aku sayang kerana sebenarnya aku bukan pengecut,cuma aku ini punya keyakinan yang terlalu tinggi...

sumber gambar: tumblr.com

"sayang...kau tidak perlu risau kerana aku masih boleh bawa diri disini...bijaksana aku sukar mereka kalahkan...malah aku semakin stabil sekarang ini...sayang,aku sangat bijak menyembunyikan rasa...itu tidak perlulah kau risaukan...mereka disekelilingku sangat mudah percaya bahawa aku adalah manusia tanpa masalah...mereka hampir gila memikirkan bagaimana aku mampu ketawa setiap hari tanpa pernah bosan?hahaha..."

sayang...
bodoh sekali aku...

maafkan aku kerana terlalu bodoh...

masih gagal juga aku lupakan...

tentang hal lain,
walaupun aku jatuh,aku masih mampu bangun dan berlari semula...
pada jiwa kesatria sepertiku semua itu hal kecil sahaja...
tiada hal langsung...

tetapi tentang hal ini...
aku seakan benar2 kalah...
hilang langsung semangat kesatriaku...

sumber gambar: tumblr.com

"sayang, aku tidak pernah putus asa untuk terus berlawan hadapi semua cabaran Dia beri...tetapi soal ini...aku seperti si bodoh yang tidak tahu berlawan...hanya duduk menunggu seperti pengecut...maafkan aku sayang kerana sebenarnya aku bukan pengecut,cuma aku ini punya keyakinan yang terlalu tinggi..."

4 comments:

Anaknda Bertuah said...

Ya ... Teruskan perjuangan Annur... Lawan tetap lawan... Yakin Boleh!!!

Anonymous said...

Biskut tu aku beli, tapi org lain makan tanpa izin dan memberi alasan dia darurat..
Aku biarkn dgn harapan balasan pahala tapi lama2 aku mengungkit dlm hati bila dia buat pengarai mcm celaka. Patutkah aku pertikaikn sedangkn biskut tu dah lama jadi taik

Anonymous said...

tak payah la ungkit, dah jadi taik pon.. kikiki.. tapi laen kali die beli biskut kite rembat balik lah.. kikiki..

puteri jalanan a.k.a annur said...

Pape jelaaa...janji korang semua bahagia...ab...thank you tau komen motivasi kat annur...tp annur skrg suka berdiam...ntahla ab...xda rasa nak bercakap sgt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...