Saturday, 13 September 2014

puisi bergambar:imaginasi itu liar,ia gila...

baiklah aku mula sekali lagi,
cuba tekan lagi jiwa untuk keluarkan sesuatu yang lebih bermakna,

biar aku berfikir sebentar,
mahu keluarkan sudut yang mana satu...

tak mengapa,
aku akan mencuba begini,
aku akan letakkan apa saja gambar yang aku suka dan lekatkan disini,
melalui itu mungkin aku akan tahu sesuatu...

baik,aku cuba sekarang.

arahan: tafsirkan aku melalui gambar


-tamat-


"imaginasi itu liar...ia gila...aku mahu luaskan lagi...ahhhhhh,cukup disini saja...ia benar2 memalukan..."


8 comments:

Anonymous said...

ohh

Anonymous said...

Ada orang dalam dunia ini yang suka hidup sendirian, tapi tak seorang pun di dunia ini yang mampu bertahan sendirian.

puteri jalanan a.k.a annur said...

yeke...anda yakin?

Anonymous said...

Sangat yakin.. tetapi aku masih juga bersendirian dan hanya ditemani kesepian... semakin hari aku semakin membenci manusia yang si sekeliling aku kerana mereka membuat aku seperti sesuatu benda yang tiada perasan.. aku yakin sampai suatu masa aku akan membinasakan mereka dengan penuh kekejaman.. :)

puteri jalanan a.k.a annur said...

yeke...lain macam je kamu ni...annur tgok ada sesuatu pada diri kamu...baik kamu berhati2...

annur takpe,sesuatu tu mmg kawan baik i...dia takda hal punya...kami kautim...

Anonymous said...

Tak perlu berhati hati.. aku pasti boleh mengawal sesuatu tu... hehe

puteri jalanan a.k.a annur said...

yela tu...mcm tipu je...hihi

Anonymous said...

tipu ?? kita lihat nanti ya... ngeh2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...