Sunday, 28 September 2014

puisi gila sang puteri: jika mencari silap dan salahku itu pekerjaan utama mereka,aku benar2 berbangga...

sumber gambar: nirvandrea.tumblr.com

"berputus asa bukan caraku...itu cara orang lain...tiada kaitan denganku..."

terkadang aku duduk berfikir,
adakah bermakna bila kita yakin kita sombong?
hmm.
apa2 saja,
jika aku bercita2 dan kamu halang,
aku sambut kedatangan kamu.

mungkin penghalang itu perlu betul2 berhati keras,
kerana aku jarang berputus asa sekalipun jasad aku ini mati.

kau halang sini,
aku ikut sana.
kau halang semua jalanku.
kau cuma perlu tahu satu perkara mudah.

"aku mati pada jasad,
tapi tidak pada dalamanku.
mengertilah yang ianya abadi.ops!"

sumber gambar: sleeproom.me

"jika mencari silap dan salahku itu pekerjaan utama mereka,aku benar2 berbangga...ternyata mereka berasa tergugat dengan kehadiranku di dunia ini...wooahh!"



3 comments:

Anonymous said...

jemm

Anonymous said...

arghhh..silaunye tuan puteri

-xie-

puteri jalanan a.k.a annur said...

jemmm?baguslah...

silau ke xie...baguslah...itu mmg sengaja annur buat...hanya yang sanggup akan membacanya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...