Saturday, 4 October 2014

puisi melampau gila: sayang...jika aku balqis...

sumber gambar: google.com

"sayang...ohhh sayang...mukaku sengeri annabel kah?hahaha...aku begitu suka manusia takuti diriku...aku akan ajar mereka bahawa ini caraku..."


sayang...
mari kemari...
aku mahu resapi sesuatu...

sayang...
jika aku balqis,
aku akan pastikan dunia di bawah telunjukku...
melalui apa?
mimpi mereka...
aku akan pastikan mereka tidur dan hanya aku yang berjaga...

sayang...
jika aku balqis,
aku akan pastikan pari2 bunga kembali semula...
dan akulah puteri tertinggi mereka...

sayang...
jika aku balqis,
aku akan katakan pada sulaiman,
memerintahlah!
aku akan bantu dengan mistikku...

sayang...
jika aku balqis,
aku akan jadikan bumi ini subur dan hijau semula...
kerana alam itu aku...

sayang...
jika aku balqis,
aku akan ajari dunia dan semua manusia,
apa itu raja dan dimana daulatnya...

sayang...
jika aku balqis,
aku akan pastikan hamba menjadi hamba,
dan raja menjadi raja...
bukan kerana aku bongkak,
tetapi kerana aku tahu ini caranya...

sayang...
jika aku balqis,
aku akan pastikan hanya aku dan sulaiman yang berkuasa,
diatas kami?
tuhanlahhh...haha.

sayang...
jika aku balqis,
akan aku bunuh semua penderhaka itu,
siapa penderhaka?
hehe,aku sendiri yang akan tentukan...

sayang...
jika aku balqis,
aku akan pastikan rakyatku semua tunduk,
berani mereka angkat muka,
aku pancung...

sayang...
nasib baik aku bukan balqis,
jika tidak hancur dunia...
hahahahaaaaa.......


sumber gambar: www.albaillustration.com


"sayang...cermin ini sudah pecah...apalagi?lakukan apa maumu...pintu sudah kubuka..."


ps:ok,dihari raya korban ni, annur terasa nak menari,kamu semua jangan kacau.hahahahaaa...

5 comments:

Anonymous said...

annur kenapa aku tidak boleh kawal mimpi aku seperti sebelum2 ni ??tolong bantu atau apa2 kan...

puteri jalanan a.k.a annur said...

Entah... Annur mana reti... Kamu kan terer...

jaket kulit said...

salam hangat dari kami ijin menyimak dari kami pengrajin jaket kulit

puteri jalanan a.k.a annur said...

salam hangit dari annur...pape jela...janji kamu bahagia...menyimak?bunyi macam menyemak pulak...nak duduk sini,duduk,jangan menyemak sudah...

menyemak,annur sapu je masuk tong sampah...habis cerita.

Anonymous said...

hahahahahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...