Tuesday, 31 March 2015

puisi sang puteri: mengetahui bahawa diri adalah anugerah terindah...buat aku terfikir...

sumber gambar: dreamstime.com

"mengetahui bahawa diri adalah anugerah terindah...buat aku terfikir...mungkin segalanya ada disini?aku buta atau mereka yang buta?aku gila atau mereka yang gila?memandang sesuatu yang rupanya diri sendiri...beza pada hakikat...sama dalam makna...rupanya disana, segalanya cuma pengkodan..."

hanyut di dalam diri sendiri,
itulah yang sedang aku rasakan...
semenjak hari itu...

sumber gambar: pixshark.com

"hanyut di dalam perasaan sendiri...menangisi diri sendiri...mengkagumi diri sendiri...membenci diri sendiri...menghina diri sendiri...menyayangi diri sendiri...semua perasaan bergaul menjadi satu...dan aku, rindukan yang satu itu...kembalikan..."



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...