Tuesday, 15 September 2015

puisi khas 16092015: semoga damailah bumi bertuah ini beta doakan...hahaha...

sumber gambar: google.com

"aku gembira malam ini...pun tidak pasti kenapa...haha."

malam...
selalu buat aku tersenyum...
selalu buat aku juga menangis...

"aku tak pernah pergi...selalu ada dihatimu..."
"kau tak pernah jauh...selalu ada di dalam hatiku..."
ohhh lagu ini indah ya...bcl cinta sejati...
"saat aku tak lagi disisimu...ku tunggu kau di keabadian..."
aku selalu menyanyi lagu ini...walaupun suaraku tidak semerdu penyanyi terkenal itu...
tetapi aku tetap suka menyanyi...haha...

"cinta kita melukiskan sejarah...menggelarkan cerita penuh suka cita...
sehingga siapapun insan tuhan pasti tahu cinta kita sejati..."
lalalala....

itu saja nukilanku kali ini.
haha.
entah apa2 aku ini.

:P

sumber gambar: wikipidea.com

"semoga damailah bumi bertuah ini beta doakan...hahaha...perasan je annur ni kan...heheh."

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...