Friday, 8 January 2016

puisi sang puteri: mungkin dengan cahaya harapan itu, mereka akan...

sumber gambar: google.com

"pabila kebodohan menjadi raja...aku selalu menasihati diriku sendiri untuk terus bersabar di atas segalanya...mungkin dengan cahaya harapan itu, mereka akan kembali sedar..."

izinkan aku tergelak sebentar.
haha.

aku tidak tahu mahu menulis apa,
tetapi aku mahu menulis.

tekanan memaksaku berbuat begini.
haha

aku mungkin gila.
tetapi belum tentu mereka juga normal.
haha

adakala kegilaan dan kenormalan  itu hanya dibatasi oleh sesuatu yang disebut sebagai KEJUJURAN...

sumber gambar: google.com

"pabila sesuatu yang serius selalu menjadi bahan lawak manusia...pabila sesuatu yang lawak menjadi sesuatu yang serius bagi manusia...dan aku keliru,mahu ketawa ataupun bersedih..."






4 comments:

Muhammad Amiruddien said...

Salam...

Saya nak tumpang promosi website...

http://eload.ml

http://bit.ly/17lBrz5

Terima kasih...

Tingan Ting said...

Segala yg ada di muka bumi ini tiada yg wujud selain allah...walau apa pun yg di lihat..wujud diri adalah wujud allah..aku adalah dia..dia adalah aku..man arafa nafsahu.fakat arafa robahu.
Barang siapa kenal dirinya maka dia akan kenal Tuhannya..

Tingan Ting said...

Semua kata2 anur itu adalah haq.aku tidak nafikan..anuar adalah seorg berilmu tinggi...

puteri jalanan a.k.a annur said...

salam...

ya, terima kasih kerana sudi singgah ke selendangkuning...berilmu tinggi?haha.

tuhanlah segala2nya...

kamu jaga diri...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...