Thursday, 12 May 2016

bingkisan mawar: kembalikan semuanya... rasa dan kekuatan itu... semua kuasa itu...

sumber gambar: google.com

"manusia sukakan imej yang baik...jadi ramai menggunakan imej itu...disini aku bentangkan kedua2nya untuk kamu semua berfikir...manusia...kamu hidup dengan keperluan...mengaku dan redha lah bahawa kamu itu keduanya...kamu itu tuan rumah kepada malaikat dan juga syaitan...tanpa sedar kamu itu lebih mastermind berbanding kedua mereka...jangan pelik jika aku katakan bahawa kamulah ketua mereka yang sebenar..."
manusia...
dan aku masih lagi di dalam psikologi begini...
berasa tidak juga normal seperti manusia lain...
masih berasa kelainan di dalam diri...
masih mengawal diri...
masih...
masih mengumpul kekuatan...
masih cuba bersabar...
masih dan masih...

tuhan,rasa panas ini benar2 membakarku.
mengapa tenaga yang mereka kumpulkan lemah...
berdiri juga aku masih bertatih...

berikan aku aura itu...
berikan aku...

kembalikan semuanya...
rasa dan kekuatan itu...
semua kuasa itu...

aku seru...

sumber gambar: google.com

"dan jika kamu punya pekerja begini, apa yang patut kamu lakukan?meletakkan kepalamu di bawah telapak kaki mereka?atau kamu mengarahkan mereka?"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...