Monday, 5 September 2016

puisi sang puteri: perindahkanlah ia dengan cahayaMu...

sumber gambar: www.tumblr.com

"andaikata langit itu tinggi,
akan aku gapai dengan cintaku...
sehingga nanti tuhan pun mengerti...
betapa aku gagah walaupun aku selalu kaku..."

"biar terbakar jiwa diperjalanan,
aku bersumpah pulang ke pangkuan.."-kekal Spider

haha...sebelum annur menulis,
sila berikan annur masa untuk ambil nafas dahulu...
keletihan menghadapi dunia...
mengapa ruang ini begitu sunyi kurasakan...
adakah kerana aku terlalu statik dan rela bersendiri...
sehinggakan segalanya sepi...

aku mahu keluar dari ruang ini...
aku mahu keluar dari dalam ini...
aku mahu keluar...

munculkan yang dalam ini...
munculkan ia ke dalam realiti...
sudah terlalu lama ia berehat...

perindahkanlah ia dengan cahayaMu...
perindahkanlah ia dengan cahayaMu...
perindahkanlah ia dengan cahayaMu...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...