puisi gila sang puteri: apa kau ingat haaaa...

13:28 puteri jalanan a.k.a annur 0 Comments

sumber gambar: pinterest

"ibu...tiada siapa yang mampu memahami anakmu ini...hatta dia sendiri pun tidak mampu memahami dirinya sendiri...ibu,bertahanlah...biarlah angin bercerita...dan aku sudah terlalu malas melayan kerenahnya...akan tiba masanya putera raja itu datang...hahahaha..."

kejar.
kejar lagi.
lari.
lari lagi.
haha.

maafkan aku.

kau hadir berupa ular di dalam mimpiku.
datang mengejar dan mematuk.
pasti sekali aku akan lari.

apa kau ingat haaaa...
hahaha.

sumber gambar: pinterest

"ramai perempuan begitu teruja bila menceritakan perkara jodoh menjodoh ini,bagaimana mahu bercantik2 jika berjumpa si dia...jika aku jumpa jodohku, wajah pertama yang aku akan tunjukkan adalah sebegini...realistik itu bagus...ia berjaya mematahkan hati...hahaha. ibu, maafkan anakmu ini...otaknya kadang2 lebih kronik dari udang...hahaha"



lagu ni tak menggambarkan annur ek...jangan salah faham. hahaha. ini orang lain. annur lain. uwekkk.

Page fb terbaru annur yang rasanya akan lebih aktif lepas ni...jom like! 


ps: Kepada sesiapa yang berminat untuk mengambil sumber dari blog atau fanpage ini, penulis berbesar hati mengizinkan dengan syarat ianya diberi kredit/backlink ke blog ini iaitu : 2selendangkuning.blogspot.com.Sesungguhnya segalanya adalah milik Tuhan dan kita hanya meminjamnya barang seketika.

terima kasih kerana sudi membaca! :D


You Might Also Like

0 comments: