puisi sang puteri: tetapi jika kepercayaan itu terhenti...

19:15 puteri jalanan a.k.a annur 0 Comments


sumber gambar: nenuno creative

"jika ada seorang yang menyentuh inti jantungmu...mereka yang datang kemudian hanya menyentuh kemungkinan..." aadc2

sudah lama aku tidak kesini ya.
cuba menjalani hidup tanpa menitipkan puisi disini.
rasanya.
kosong.
dan bila aku kembali kesini mahu menulis.
rasanya juga kosong!
haha.

"suara seorang kekasih...bagai nyanyian syurgawi...takkan berdusta...walau ketamakan merajai diri yang penuh emosi...jauh didasar hatiku...tetap ku mahu kau sebagai kasihku..." aadc 1

ehem2.
sebentar.
aku cuba menulis.
ahhh tak boleh!

grrr.

amik nafas dulu deh.
jangan marahhh...

"kau memori terindah...tak ku duga kini engkau datang lagi..." aadc2. 


sumber gambar: pinterest

"hidup adalah sesuatu yang misteri jika kita teruskan percaya...percaya...dan percaya lagi...tetapi jika kepercayaan itu terhenti...keajaiban juga akan berhenti mendekati...adakala keajaiban letaknya dihujung tawakal..."

terima kasih kerana sudi membaca! :)




sebuah kenangan lama...berkaitan tentang kepercayaan gak ni...haha...


sumber gambar:Fashion Illustration 

"aku bukan pemegang suci kebenaran, aku juga bukan pembela setia kebenaran tidak juga pejuang megah kebenaran, aku cuma peminat setia kebenaran, indahnya aku puja manisnya aku rindu,pahitnya aku telan kerana aku sedar aku bukan sesiapa berbanding kalian kerana aku disini hanyalah seorang pemuja sedih apa yang kamu semua namakan sebagai kebenaran..." -annur-

You Might Also Like

0 comments: