puisi sang puteri: ketakutan itu ibarat seorang dewi...

16:51 puteri jalanan a.k.a annur 2 Comments


"adakala sampah dan segala yang terbuang itu...ada yang tahu nilainya..."

bersawang.

aku rasa mahu menulis sesuatu
paling kurang tentang sesuatu yang aku alami

tetapi.

terlalu ramai yang mengalunkan irama.
aku terlalu hanyut dalam kesemuanya.

lalu aku padam semua.
puisiku dan sampah seakan2 sama.

tiada isi mahupun fakta.
yang ada hanya emosi.

PERKATAAAN "ADAKALA" MENCERITAKAN TENTANG PENGETAHUAN TENTANG SESUATU YANG KITA TIDAK TAHU DAN MUNGKIN IA WUJUD. MUNGKIN JUGA TIDAK. 

sumber gambar: pinterest

"ketakutan itu ibarat seorang dewi yang menjaga pintu kebahagiaan..."





terima kasih kerana sudi membaca! : D



You Might Also Like

2 comments:

Anonymous said...

Ntahsape2ntah tajuk lagu aku lawan aku..


-PK-

baikkkk....noted.