puisi sang puteri: akhirnya...semua tamat disini...maafkan aku...

22:15 puteri jalanan a.k.a annur 8 Comments


pinterest
"aku rasa aku perlu mati disini...di dunia maya ini...supaya aku mampu hidup di realiti..."

tarikh yang begitu cantik sekali.
28/2/2017

hari ini semua aku rasakan sudah tamat.

mengapalah aku terlalu bodoh untuk mengetahui.

FOKUS ANNUR.
FOKUS.

JIKA AKU FOKUS.
SEMUA INI AKU AKAN HAPUSKAN.


creoflick.net
"adakala memusnahkan adalah keputusan yang paling tepat sekali jika semuanya hanya sampah..."


google

"benar katanya aku ini terlalu naif..."



You Might Also Like

8 comments:

Anonymous said...

Harap bukan yg terakhir..
Manz zand.

Rasanya selalu lepas titik akhir...permulaan kepada yang perkataan2 yang baru...insyaallah.

Doakan annur.

Rasanya selalu lepas titik akhir...permulaan kepada yang perkataan2 yang baru...insyaallah.

Doakan annur.

Anonymous said...

Penulisan yg baek dan kemas..tapi penuh makna.
Manz Zand

Terima kasih Manz kerana mengikuti selendangkuning...

Jika kamu suka...boleh share kewujudan blog ni dgn kwn2 k...

Semoga kamu sentiasa dalam jagaan Tuhan...amin...

Jaga diri.

Terima kasih Manz kerana mengikuti selendangkuning...

Jika kamu suka...boleh share kewujudan blog ni dgn kwn2 k...

Semoga kamu sentiasa dalam jagaan Tuhan...amin...

Jaga diri.

Anonymous said...

Im always watch you

-PK-

Aaaa takutnyaaaa...aaaa....