Puisi bz: semenjak dari hari itu,aku kerap termenung...

00:58 puteri jalanan a.k.a annur 2 Comments

Sibuk.
Sibuk.
Sibuk.

Pernah sekali aku ditanyakan soalan.
Soalan yang membuat aku tersedak hampir mati.

"Sebenarnya annur sibuk sampai begini,mahu lupakan siapa?"

Semenjak dari hari itu.
Aku kerap termenung.

Bukan termenung apa.

Aku cuma terlupa.
Aku sebenarnya mahu lupakan siapa?

Benar2 kesibukan mampu buat kita terlupa.

Maafkan aku sayang.
Mungkin kau wujud.
Mungkin juga kau tidak wujud.

Akan tetapi dikau selalu menyapa di dalam mimpi2 malam hari.

Hadirmu dalam ilusi.
Realitimu dalam hati.
Semoga cinta kita kekal abadi.
Biarpun tidak ku tahu siapa dirimu sebenarnya di dunia ini.

Nukilan bz sang puteri.
Buat sang pemilik hati.
Susuk misteri dalam dunia ini.


You Might Also Like

2 comments:

wangsa said...

salam si cantik manis,

semoga sihat sejahtera selalu hendaknya...

Wsalam.saudara Wangsa yang baik hati...

Aik lama xnampak...hehe

Annur sihat alhamdulillah...cuma bz skit...

Hoho