puisi sang puteri: kemana perginya menghilang semangat pendekar puteri itu...

21:13 puteri jalanan a.k.a annur 0 Comments

sumber gambar: www.wallpapersxl.com


                                   "penangguhan ini semakin lama semakin memedihkan..."

sayang...
aku tidak tahu mahu menulis apa...
kaku benar rasanya sekarang ini...
fikiranku buntu.
segalanya kaku.
dunia yang berputar seakan-akan tidak bermakna dihadapanku...
entah mengapa...
kemana perginya menghilang semangat pendekar puteri itu...

egois ini semakin lama semakin memvirus di dalam diriku...

samaada aku memilih yang terbaik ataupun aku mengelak dari memilih...
persoalan yang tidak mampu aku selesaikan sehinga kini...

demi orang lain, entah mengapa aku gadaikan takdir hidupku sendiri...
semoga tuhan menakdirkan sesuatu yang baik dihadapan nanti...

setiap hari, begitulah harapku...

sumber gambar: Greek Mythology Pantheon

"sama ada aku terlalu kuat berfikir atau saja ini adalah urusan lama yang semakin memberat di hatiku dan sudah tidak dapat diselindungkan lagi..."


You Might Also Like

0 comments: