puisi sang puteri: semoga semua baik-baik sahaja...

21:59 puteri jalanan a.k.a annur 0 Comments


"mungkin saja ketika aku sudah tidak lagi kental menyuarakan...kuasa itu sudah diturunkan kepada yang lain...mungkin saja ketika ini aku disuruh berehat...semoga semua baik-baik sahaja...aku sentiasa berada di dalam barisan yang mendoakan..."

jika boleh aku mahu menulis menggunakan hati...
sama seperti dahulu di hud2...
aku rindukan perbincangan2 sebegitu...
akan tetapi masa telah menelan semuanya...

aku tidak boleh kesana lagi...
tidak lagi diberi izin oleh Yang Esa untuk gila sebegitu...
tidak lagi diberi izin oleh Yang Esa untuk menggila seperti yang lama...

mulutku sudah ditutup.
bicaraku semakin kaku jika ditanya berkenaan itu...


"bila aku cuba bersuara dan irama itu tidak menjadi aku tahu ada yang tidak mengizinkan..."



You Might Also Like

0 comments: