PENAFIAN

13:53 puteri jalanan a.k.a annur 0 Comments

Penafian (disclaimer): Blog Selendang kuning ini adalah blog yang bersifat santai dan peribadi bertujuan memberi sesuatu yang positif buat anda. Gambar dan video yang diambil dan digunakan adalah dari sumber sendiri, media sosial, forum, group, blog, website serta menggunakan enjin carian yang terpilih.

Dan ia digunakan untuk tujuan yang baik untuk manfaat bersama. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab diatas kerosakan, kemalangan,kerugian dan lain-lain musibah yang menimpa kepada sesiapa yang meniru perbuatan di dalam artikel,gambar,video dan lain-lain di dalam blog ini. Sila gunakan akal yang waras sebelum bertindak.

Penulis juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang komentar yang diutarakan melalui blog ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun pengomen dan tidak semestinya menggambarkan pendirian pemilik blog ini. Segala risiko akibat dari komen yang disiarkan adalah menjadi tanggungjawab pengomen/pemilik akaun itu sendiri.

Penulis akan cuba menapis sebarang komen yang tidak bersesuaian. Beretikalah ketika memberi sebarang komen. Semua posting di blog adalah untuk bahan bacaan dan tontonan sahaja. Tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang telah meninggal dunia.

Setiap posting juga tidak berniat mempengaruhi sesiapa. Segala artikel dan puisi di dalam blog ini merupakan satu pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti,organisasi, atau mana-mana pertubuhan.

Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca dan menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya adalah di luar tanggungjawab penulis. Yang baik dijadikan teladan dan yang buruk dijadikan sempadan.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Kepada sesiapa yang berminat untuk mengambil sumber dari blog ini, penulis berbesar hati mengizinkan dengan syarat ianya diberi kredit/backlink ke blog ini iaitu : 2selendangkuning.blogspot.com.

Sesungguhnya segalanya adalah milik Tuhan dan kita hanya meminjamnya barang seketika. Harap maaf jika terdapat posting yang melanggar kepercayaan pembaca kerana ianya hanyalah pandangan penulis yang tidak semestinya benar, kemungkinan ada kesalahan, kekhilafan, kekeliruan, penipuan dan kesilapan yang tidak diketahui sama ada secara sedar ataupun tidak sedar.

Ianya adalah perkongsian dimana kesahihan ataupun tidak, ianya bergantung kepada penilaian pembaca sendiri. Sila lakukan rujukan dari mereka yang lebih arif dalam bidangnya untuk mendapatkan kepastian. Yang baik itu daripada Tuhan dan yang buruk itu adalah dari kelemahan diri penulis sendiri.

Terima kasih.

0 comments: